piatok 14. augusta 2009

Zber ovocia v Taliansku

Zber ovocia v Taliansku je veľmi populárna forma brigády a zárobku
počas sezóny.
Ponuky takejto práce môžete nájsť cez rôzne inzeráty, agentúry, prípadne aj cez úrad práce.
Mnoho Slovákov už takúto brigádu zažilo a boli veľmi spokojní a zarobili si.

Niektorí už také šťastie nemali a zber ovocia v Taliansku ich stál peniaze a nepríjemné skúsenosti, pretože naleteli rôznym podvodníkom.

Stali sa aj extrémne situácie, ako napríklad nedávno, keď talianska a poľská polícia musela oslobodiť skupinu 113 poliakov,ktorí sa vydali na sezónny zber ovocia cez inzerát. Museli zaplatiť
900 zlotých za sprostredkovanie a cestovné náklady, s prísľubom zárobku 5 až 6 euro na hodinu. No nakoniec boli na silu držaní v pracovnom tábore, kde dostávali iba jedno euro a aj t toho si museli platiť jedlo. Nečudo, že niektorí to nevydržali psychicky a spáchali samovraždu. Časť z úmrtí sa dokonca vyšetruje ako zabitie.

Takže skôr ako Vás zláka vidina vysokého zárobku, dajte si pozor a skúste si preveriť dôveryhodnosť toho kto Vám takúto prácu v Taliansku ponúka.

3 komentáre:

  1. DOBRY DEN.SOM ZENA MAM 47ROKOV.A CHCELA BY SOM SA UCHADZAT O PRACU V ZBERE OVOCIA ALEBO ZELENINY V TALIANSKU.CO PONUKATE???ODPOVED MI MOZETE ZASLAT NA MOJ GMAIL:BLANKASKRVANOVA@GMAIL.COM.....DO PREDU VAM DAKUJEM.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobrý deň. Som studentka a som v maturitnom ročníku. Mám 19 rokov. Uchádzam sa o prácu so zberom ovocia alebo zeleniny. Prosim Vás, môžete mi poslať na mail : monikaaimar@gmail.com aké práce ponúkate, a v čom konkrétne? Za Vašu odpoveď vopred ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. DOBRY DEN MALA BY SOM ZAUJEM O PRACU NA LETO.marcela.bubliakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť