pondelok 28. marca 2011

George Clooney: Taliansko mi zmenilo život

Američan George Clooney netušil, ako pohodový a úžasný život v porovnaní s Kaliforniou môže človek zažívať v Európe a osobitne v Taliansku. Keď si totiž v Lombardii kupoval vilu, činil tak len a výlučne kvôli investičnej ponuke. Zem vôbec nepoznal a mal pocit, že tam strávia možno pár dní dovolenky. Potom ale ochutnal povestný La Dolce Vita az Talianska sa stal jeho druhý domov, ktorý mu kompletne zmenil život. Urobil ho pohodovějším.


"Bolo to čisto investičné rozhodnutia. Myslel som si, že by som tam strávil maximálne pár týždňov dovolenky. Potom som ale zistil, ako kúzelný život v Taliansku je a ako ma to upokojuje a zbavuje stresu. Dokážem potom pracovať veľmi produktívne a vozím si tam priateľov, ktorí mi robia spoločnosť, "pochvaľoval si Štyridsaťdeväťročný hollywoodsky krásavec v rozhovore pre britský The Sun.

Talianska dedinka Laglio ponúka Georgovi únik z šialenstvo obrovského Los Angeles a život v Lagliu sa tak diametrálne líši od toho kalifornského, že má občas hviezda Dannyho parťákov pocit, že je na inej planéte.

"Život tam ma úplne zbaví toho cirkusu, ktorý ako celebrita zažívam, je to skutočne veľmi príjemná zmena," dodal Clooney.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára